Subject: PL24208. Vana-Tartu mnt 3 peakaitsme suurendamine
From: Nikita Demeštšenko <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jul 2024 13:32:43 +0300

Tere,

Kirjutan Teile elektrifirmast OÜ Pluvo Eesti. Tegeleme Vana-Tartu mnt 3
peakaitsme suurendamise projekteerimisega Elektrilevi OÜ (Enefit Connect
OÜ) tellimusel.

Projekti raames maakaabelliini paigaldatakse tee all kinnisel meetodil et
vähendada kahjustust Vana-Tartu mnt 5 kuni Vana-Tartu mnt 3. Kuna tsoon on
Lennuvälja kaitsevööndi mõju all, saadan Teile asendiplaani
kooskõlastamiseks Transpordiameti nimelt.

Palun lisatud PDF failid digitaalselt allkirjastada.

Olen väga tänulik kiire vastuse eest.

Lugupidamisega,

Nikita Demeštšenko
Projekteerija
mob +372 5670 4184| e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

Subject: RE: PL24-20-8. Vana-Tartu mnt 3
From: Eve Härm <[email-masked]>
To: Nikita Demeštšenko <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jul 2024 15:30:30 +0300

Tere

Antud asukohas õhuliini asendamine maakaabelliiniga lennundusele
tõenäoliselt mõju ei avalda, kui just tööde käigus ei kasutata kõrget
tehnikat (kõrged kraanad vms).

Transpordiametiga ametlik kooskõlastamine käib läbi
ehitusloa/ehitusteatise. Kahjuks ei oska hinnata, kas projekt vajab
kooskõlastamist teiste ametite või valdkondadega.

Tervitades

Eve Härm

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna juhataja

+372 58 130 721

www.transpordiamet.ee | Lõõtsa 5, Tallinn 11415

Transpordiamet

From: Nikita Demeštšenko <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 27, 2024 2:39 PM
To: [email-masked]
Subject: PL24-20-8. Vana-Tartu mnt 3

Tere,

Kirjutan Teile elektrifirmast OÜ Pluvo Eesti. Tegelen projektiga
„Vana-Tartu mnt 3 peakaitse suurendamine“ Elektrilevi OÜ tellimusel.
Tellimuse raames asendatakse õhuliin maakaabelliiniga Vana-Tartu mnt 5
kuni Vana-Tartu mnt 3. Maakaabelliini paigaldus on planeeritud piki teed.
Kuna kirjeldatud valdkonnad on Lennuvälja kaitsevööndi mõju all, soovime
täpsustada:

*	Kas seda projekti tuleb kooskõlastada Transpordiametiga või mingi
muu ametiga?

Lugupidamisega,

Nikita Demeštšenko
Projekteerija
mob +372 5670 4184| e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee